22.00

Först har man all tid i världen, sen stressar man, sen fylls man av läxor. Ja. Idag var en dag jag kände mig stressad. Hur vet jag inte. För jag har gått runt med tofflor, keps och en onepice hela dagen, dvs bara tat det lugnt. Josefin var mitt sällskap först, sen bar det av mot Hanna senare. Vad har vi gjort? Ingenting i stort sätt. Finns inte mycket att göra ute på landet.. Kom hem för ett bra tag sen och jag vet att jag inte uppdaterar er det bästa. Men så blir det när skolan drar igång. Men jag klagar inte! Ska snart hoppa i kojs. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

hur söt som helst ;*<33

2011-09-01 @ 18:56:27
URL: http://fannyericssons.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0