KRYA PÅ DIG JOSEFIN ♥

Ett litet personligare inlägg, men eftersom du inte kan prata och du låg och sov när jag skulle hälsa på dig. Ville bara säga till dig Josefin att du ska krya på dig så mycket som möjligt. Hörde att du hade fått en ny dator också, så nu blir ju livet lite roligare eller hur? Tycker så jävla synd om dig och jag hoppas att du snart mår bättre. Tänker på dig hela tiden. Du är verkligen en av mina bästa vänner och jag vill att du ska må så prima och bra som möjligt. Massa massa pussar och kramar till dig. Min fina Jossan. I love you! ♥





Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej vännen!



Vad fint du har skrivit. Jag får tårar i ögonen <3 Saknar dig en massa, hoppas du och Eve får en toppen start imorgon. Jag kanske kommer till skolan på måndag, men det beror helt på hur jag mår. Vi ses snart hoppas jag. Jag älskar dig med min vän <3 puss.

2011-08-23 @ 21:13:24
Postat av: Ida

vad har hänt?

2011-08-23 @ 21:25:07

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0