STOCKHOLM CITY

Hudvudstaden Stockholm är bara för fin, jag älskar att trampa ner fötterna på det stället. Tog en frukost på ett jätte mysigt café inne i stan och sen strosa vi runt i ett museum som jag dock inte tog bilder i. Senare fortsatte vi upp mot City men jag blev faktiskt besviken då TopShop är så dyrt och Weekday inte alls har så snygga kläder som på hemsidan! Så det blev lite köp från affärer som finns här hemma med. Senare gick vi och luncha i Gamla Stan och gick in i slottet där kronprinsessan och prinsen Daniel gifte sig.
Senare tog vi bilen till det gamla vanliga och nu ligger jag i min säng och snackar med några kära vänner. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0