JAG TROR ATT JAG FALLER

Godmorgon. Tänkte bara tala om för er att det händer lite jobbiga saker i mitt privata som tyvärr gör så att jag inte har någon blogglust och istället träffar vänner och har kul. Jag har heller ingenting roligt att skriva om eftersom att jag bara hinner med snabbisar när jag är i full rulle men jag försöker då och då och bloggningen blir bättre när skolan rullar i gång, promise! Går på te och halstabletter eftersom jag är sjuk men endå ska jag ut på en PW med Hanna nu på morgonen och sedan fira henne för hon fyller år snart. Jag vet inte vart kvällen tar mig heller, så titta in då och då och se om jag har något att erbjuda. Lite tom på bord bara, bitarna måste på plats.
Jag försöker se det positiva i det negativa.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0