TONIGHT WILL BE THE NIGHT THAT I WILL FALL FOR YOU

Fick lite tid över så jag drog ut på en ganska ganska lugn PW med Josefin. Därefter tog vi ett skönt bad med massa lödder, riktigt kul att leka med om man är tillbaka i barnåldern som gärna kan hända ibland! Haha. Käkade massade god mat och skrattade som aldrig förr, pratade även om allt och ingenting. Kändes bra! Kändes ännu bättre att jag är helt fräsch.
Ska upp tidigt imorgon och ge er en update innan jag drar till ssc i en vecka, kommer dyka upp inlägg då och då så ni får kika in här. Helt dött är det faktiskt inte! Soffan väntar. Skriver imorgon!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh vad gott!

allt bra med dig?

2011-07-16 @ 22:49:36
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0