YOU'R FUCKING PERFECT, TO ME

Lite snabb info, Josefin Carlsson kommer om ca. 3 minuter, ska alltså ner och sova hos henne. Ska bli skitkul! Gosh, vad jag har saknat henne. Jag, Eve och Josefin, vi har så jävla kul ihop, vi har bara kommit närmare, närmare och närmare, och det är jag skitglad för! ♥

Dagen har spenderats med Evelina, vi tog massa kort som jag kommer lägga upp när jag är hemma och har tid förstår ni. Tog ett varv runt lillsjön också, lite simmtag i sjön på det. Jo jag passar på att berätta, Evelina och jag satt och kikade runt på YouTube förut och så söker vi bara sådär spontant och ser på muskikvideon Fuckin' Perfect med Pink. Själva videon är hur bra och sann som helst! Kommer lite tårar på mig och jag kan inte sluta kolla, kolla själva!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0