YOU'VE GOT THAT SMILE, THAT ONLY HEAVEN CAN MAKE

Godmorgon alla fina! Sovit gott? Det har jag, somnade rätt skapligt med! Måste bara tala om för er att jag har lite otur haha, stickan som jag hade för ett halvår sen (kommer ni ihåg?) - den börjar ta sig ut NU men den är endå några cm in i skinkan på mig haha. Sen hade jag ju nyligen någon slags öroninflammation och så har jag fått en vagel i ögat. Great!
Till morgonen nu iallafall så ska jag åka iväg till Maxi med Josefin. Har inget speciellt jag ska köpa men det kommer bli mysigt endå. Efter det träffar jag Bea och Hanna! Så vet inte hur min bloggning kommer vara här framåt, men eh. Det är sommar!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0