DU ÄR ALLT JAG HAR OCH ALLT JAG TYCKER OM

Hanna Victoria Löfberg, vart ska jag börja? För snart ett år sedan så var du den mest egotrippade och idiotiska personen jag kände - men nu är du något helt annat. Du är den personen jag alltid vill vara med, som jag vill dela skratt och hemligheter med, vilket jag också gör. Du är min absolut allra bästa vän och jag skulle inte vilja byta ut dig mot någon eller något. Även om du och jag kan skrika och bråka som om världen skulle gå under så är du alltid nummer ett. Jag kan helt seriöst inte se mig ett liv utan dig, allting skulle stå still och det skulle vara svart och grått. Trist helt enkelt. Jag har aldrig känt mig så trygg och så hemma med någon person som jag gör när jag är med dig. Ingen är perfekt och du och jag har våra brister men det gör oss bara starkare efter varje fall. Under tiden som gått med dig har jag ändrats som person helt och det har du med, till något bättre. Du ska bara veta hur jävla dåligt jag mår när jag är utan dig eller när du och jag bråkar. Då är ingenting bra längre, ingenting. Rent bokstavligt. För du och jag är hur lika som helst, i sättet, i humorn, i kroppen och det är det som gör att vi kan bråka - för att vi vill och gör samma saker. Hela världen snurrar och blir helt galen när jag är med dig. Det kan räcka med att vi sitter hemma en regnig dag och skratta åt våra torra ''Klas Gören, kommer duuuuuuuu?''

Jag är så dålig på det här och det kommer inga ord ur mig, skulle kunna skriva en lång bok och lite till. Flera hundra sidor med våra galna bilder och våra roliga skämt.

Jag älskar dig. Du och jag förevigt. Vart du än är och vart du än befinner dig så finns jag alltid där för dig. Jag vakar över dig som gud över jorden, förklarar mina känslor genom dom här orden. Dagarna kommer och dagarna går, jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår. Det finns en dröm och du och jag lever i den, när du ser på mig så stannar tiden. Tusen diamanter finner jag i dina ögon, alla mysiga stunder i livet det är du som gör dom.











Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud va skönt att ha en sån kompis man inte kan leva utan ! :)

Kram!

2011-06-21 @ 15:05:18
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAG ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR ALLT JAG HAR !

2011-06-21 @ 16:05:38
Postat av: idaa ♥

fin blogg!



det skulle vara jättegulligt om du kunde rösta på min klänning!

det tar bara en minut hihi, http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=SB7mcTuuSqAZ8i2sqfgvWKs8CuYdcLzuMvVnEFXUtXro5jWiE1Ra#Gallery :)

2011-06-21 @ 16:38:40
URL: http://idaemmylundin.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0