GIVE ME A HUG

Hoppade precis in i duschen och gjorde iordning mig för en riktigt bra avslutning imorgon! Rakade ben - känner mig som en ny människa. Kommer dock vara VÄRLDENS dåligaste uppdatering i sommar, så hör jag inte av mig är jag tillbaka när sommlovet är slut. Klart det blir några inlägg men kan inte lova er många och inte varje dag! Gråter nästan över att jag slutar på Jursla. Men när man väl går på Hulta, så är det okej! Kommer bli kul faktiskt! Ska snart gå och lägga mig för att gå upp vid 6. Efter skolavslutningen hänger Hanna med mig hem och senare kommer Evelina och Josefin, om det blir bra väder badar vi, annars njuter vi fullt ut av sommarlovet.
- sportscamp
- spanien
- stan
- fester
- myskvällar
- sol och bad
- utflyckter
- häng
- va med kompisar
Så kommer nog mitt sommarlov se ut! ;)



Löshåret är torkat!

Kommentarer
Postat av: julia

vi mååååååååååste va på sommarlovet, så hör av dig baby! <3

2011-06-16 @ 15:36:08
URL: http://juliaaenglundh.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0