I HAVE TO TELL YOU SOMETHING

Hellu darlings! Min midsommar har varit jätte bra och det kommer forsätta så också! :D Va med familjen, Hanna och gäster, åt massa gott, spelade ett roligt TVSPEL, körde kubb och hade det trevligt. Sedan svängde vi vidare ner till Löfbergs släkt och där hade vi också superkul. Gud vad jag och Hanna skrek på super mario bil spelet (wii) Alla blev döva, helt ärligt. NEJ! JA KOM IGEN! FAN!! Haha. Ungefär så lät det. Lyckades få i mig lite mat och nu åter igen är jag här hemma för att äta lite, ta adjö. Sover nämligen nere hos Hanna, så för att inläggen ska bli bra visar jag bilderna som jag har knäppt (hundratals) imorgon förhoppningsvis! En kan ni få se nu iallafall!

Kommentarer
Postat av: fannie

- anmäl dig till dagens blogg på min blogg ;)

2011-06-25 @ 17:32:14
URL: http://faannieee.blogg.se/
Postat av: selma magnusson

när är det du drar till spanien, snygging? :* <3333

2011-06-25 @ 19:24:31
URL: http://inspirationbrides.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0