SKOLAVSLUTNING 2011

En bildbom från skolavslutningen idag. Vilka vackra vänner jag har! En riktigt nära vän Sara är med på en bild också. Gud vad jag saknar den underbara tjejen! Blev iallafall lyckat, många kramar och många applåder. Kramade om stolarna, bänkarna och verkligen kollade mig omkring. När jag gick där ifrån slank det ut såhär ur min mun: Fan, kunde vi inte gått ett år till och gjort allt man inte får så vi skulle hata skolan när vi drog efter all skit vi skulle fått..? Efter skolan blev det massor med bilder och bad! Nu väntas en tjejkväll med Hanna, Josefin och Evelina. Sommarmusiken dunkar i radion och jag och fina Evelina sitter i solen här ute på altanen.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0