COME ON BABY GIVE ME WHATCHA GOT

Godkväll! Har varit helt dött här i timmar nu - men idag regnade det inte. Så vi passade på att vara ute! Vi mötte upp Josefin hemma hos henne och tog hojen till Konsum där vi köpte choklad och jordgubbar, sedan svängde vi in på ÅbyKrog och beställde med oss hem. Kebab, mums! Sen rullade vi hemmåt och satt oss ute på Josefins otroligt mysiga altan och åt den goda maten + massa skratt såklart! Och avslutade med chokladdoppade jordgubbar, SOMMARKÄNSLA! Äntligen. Blev några dopp i poolen också. En jätte rolig sommarkväll har jag haft iallafall! Hoppas eran var lika bra. Nu börjar klockan tippa mot 12 så jag ska snart gå och lägga mig för att gå upp vid 9 imorgon, midsommar! Händer inget speciellt - kommer va på 2 ställen då och då med Hanna. Great.

Kommentarer
Postat av: sofia

ny blogg http://saxinder.blogg.se/

2011-06-24 @ 10:01:03
URL: http://saxinder.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0