DANCE WITH ME

godkväll! internet krånglar och har sig så jag passade på att mobilblogga! ubersmart. sitter nerbäddad i soffan med the famila och om några få minuter börjar MM (mästarnas mästare), ska glo lite på det innan jag lägger mig i sköna sängen! :) vädret i veckan blir toppen! 20-25 + på tisdag! hur bra? har gått runt och små ätit lite i stort sätt hela dagen om inte kvällen, hehe. snackar med pappa om morgondagen, vi ska nämligen åka och köpa systemkamera till mig. jag har väntat alltså! självklart skola innan även fast det känns som man tagit sommarlov redan nu. känns halvtäskigt att det är orientering på gympan, fy, usch och blä! nu börjar det, så vi höres av imorgon! godnatt

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi, vad ska du köpa för märke? :*<33333

2011-05-29 @ 20:44:26
URL: http://axinder.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0