MY BIRTHDAY

ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år! javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva ut i hundrade år - idag är det min dag!

har fått min älskade klädstång, en bikini, ett par shorts och massa money av familjen. om en timme ska jag och pappa åka och checka systemkameror och sen kommer hela tjocka släkten, vid 4 tiden drar jag vidare till åbydagen och vi käkar nog pizza på åbykrog, badar och lite sånt! känns som att dagen kommer bli riktigt bra. men den kunde blivit bättre om vädret var på topp!

Kommentarer
Postat av: JENNY NILSSON

GRATTIS SNYGGING!

2011-05-28 @ 13:12:54
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0