OM DET ÄR SANT ATT MAN LÄR SIG AV SINA MISSTAG, SÅ BORDE JAG VARA VÄLDIGT SMART NU

Hej, hej, hej hemskt mycket hej! Kom hem från Hanna från ett jädrans bra tag sedan och vad har jag gjort? Pluggat för idag, go Vilma! Ska snart käka lite och sedan börja byta om för en hemmamatch och om jag är taggad? Ska stänga in mig i rummet med en helvetes massa hög musik och bara tagga till tusen. Nu kör vi! Woop woop. Min kropp är dock inte på topp, jag fryser hela hela tiden. Men jag antar att det är för att det blir kallare utomhus, det förstår ju inte min hjärna. Det är sommar i mitt huvud fortfarande. Önska mig lycka till så hörs vi! XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: så lite så :D

2011-10-09 @ 16:58:27
URL: http://josy.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0