THERES 1 WAY 2 SAY 3 WORDS 4 YOURE LOVE AND THAT'S I LOVE YOU'



Hej bloggen! Hur mår ni? Själv mår jag toppen. Har nyss landat hemma hos Josefin för en heldag i skolan och senare vidare till stan. Kollade när Bea färgarde håret brunt, grymt snyggt faktiskt. Man blev själv sugen! Men nej jag ska gå och bli blondare hade jag tänkt. Men det blir när det blir. Fick med mig ett par jeans och ett skitcoolt slags läppbalsam för stora läppar. Visar imorgon! För nu tänker jag spendera kvällen och natten här hemma hos sötisen. Sovmorgon imorgon vilket kommer bli jätteskönt. Blev undantag att sova över när man börjar så sent. Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det filmtaim. Ha en bra kväll, uppdaterar er bättre imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0