DAGENS TIPS

Ni kan ofta se att jag har lockigt hår på mina bilder jag visar här i bloggen. Dom är inte mina egna men det kan se så ut. Så ballt! Jag använder mig av OBH NORDICA ''locktång'' (bild). På den kan du ställa in hur låg/hög värme du vill ha, alltså hur stora och synliga lockarna ska bli. För mig som har lite kortare och tunnare hår kan jag fixa till det på bara några minuter. Det beror ju på från hår till hår. Det håller sig hela dagen för mig (utan hårspray). Och det är verkligen ett utav mina bästa köp någonsin. Du hittar den inne på Media Market och den är inte alls farligt dyr för att vara så pass bra som den är enligt mig!
1 2 3 4 5
Dessa två bilder är tagna när jag har varit ute en hel dag utan hårspray och håret ligger kvar. Klart det ser bäst ut på morgonen men det gör du ju alltid, i vilket fall som helst! Verkligen ett supertips för er som gillar lockigt. Jag får in ''Jag bryr mig inte'' looken! Naturligt.

Kommentarer
Postat av: eve

vilmuur vart köpte du din jeansväst? Jag bara måste ha en egen, kanske inte exakt samma som din men vet du nån stans där det finns helt vanliga jeansvästar? puss på dig! :*

2011-09-17 @ 20:14:52
URL: http://evelinaerika.devote.se
Postat av: JENNY NILSSON

sv - jag vet, lycka till! heh ;) <3

2011-09-17 @ 21:39:50
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/
Postat av: MyViola

Fiint, jag älskar lockigt hår! :D

2011-09-18 @ 16:26:27
URL: http://myviola.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0