HÖST DEPP


Kände att jag inte hade någonting alls att skriva om. Men nu såg jag på Fannys blogg att hon hade skrivit lite om hösten. Den är ju snart här, så då tänkte jag. Varför inte? Nu till hösten blir alla så deppiga för att sommaren är över men hey, det finns tusen saker som är bra med hösten! Några förslag.

♥ Alla fina höstbilder du kan ta, på löven tex
♥ De mörkare dagarna börjar komma och då kan du tända levande ljus
♥ Alla snygga kläder börjar ta sig till alla affärerna
♥ Mysiga mössor och halsdukar
♥ Stickade tröjorna. Dom är så grymt sköna men ändå otroligt snygga
♥ Vintern börjar närma sig och du kan börja pyssla framåt julen. Shoppa julklappar b.l.a
♥ När det är kallt där ute kan man mysa här hemma med en kopp te och en film
♥ Om du reser kommer du till värmen och är brunare än alla andra
♥ Rutinerna börjar igen
♥ Inga sommaruppehåll
♥ Lagom perfekt för att träna, inte för varmt och inte för kallt

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0