I AM SORRY

Ni får en nyduschad bild på en tös igår kväll. Har precis kommit ut ur en galet skön dusch med massa fix och trix. Jag känner mig som en ny människa. Är ledig från skolan imorgon pga begravning. Usch så hemskt. Senare på kvällen så träffar jag en massa fina vänner och lördagen och söndagen kommer jag tillbringa med Hanna (läs:Klas). Så uppdateringen kommer va hur låg som helst. Jag kommer vara ledsen och kommer behöva stöd. Jag hoppas ni förstår. Vart med Kalle och Bea hela dagen. Bra och fina människor det där. Nu är det dags att ta tag i plugg. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Finns här hjärtat, ALLTID!

du är stark! <3

2011-09-09 @ 07:01:24
URL: http://fannyericssons.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0