I JUST CANT LET YOU GO

Uppe tidigt idag. Plattången ligger och värmer för idag blir det nya uppdrag som gäller. Igår var jag helt slut efter en lång skolvecka, startade ett litet ''hemligt'' projekt med brudarna som var huuuuuur kul som helst! Drog och köpte lite godis till oss och sen hem och käka pizza, MUMS. Vi lever. Sjöng, skrattade, såg på fotboll och annat mys. Ja det var det gårdagen bestod av. Nu idag ska jag in till stan och dela ut lite grejer. För då får jag nämligen en biocheck, låter ganska ovärt men vafasen. Sen blir det mys ikväll igen! Ville bara höra av mig. Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sötnos! :* <33

2011-09-03 @ 17:01:14
URL: http://fannyericssons.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0