MOBILBLOGG

Godkväll! Mitt internet funkar inte vad jag än gör så därav dålig uppdatering! Det är världens storm utanför, bokstavligt talat. Tror det är därför inte internet funkar, haha! Om någon halvtimme sådär börjar IDOL och det får jag ju inte missa. Sitter redo i soffan och tänkte blogga järnet men så blev det inte. Irriterande! Idag har jag hur som haver vart super duktig, jag och Eve tog oss i kragen och pluggade hur bra och mycket som helst. Sen körde vi en 20 minutare på hennes träningscykel. En Björk har blåst ner på Björns tomt, sjukt. Uppdaterar er så fort jag får igång skiten. Vet inte alls när. Ingen bild nu då, åh! Pussar

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0