ÖNSKAT INLÄGG - OUTFITS

Fick ett önskat inlägg här om dagen att visa lite outfits som jag brukar bära. Som jag fattade det, till vardags. Du (länk) ville att jag skulle lägga upp som ett bild spel på youtube. Men jag visar några enkla här och skriver vad det kommer ifrån istället. Tänkte ge er lite små tips som ploppar upp också! Om du/ni gillar detta inlägg kan ni gärna kommentera! Så kan jag visa lite mer outfits i ett nytt inlägg. Kanske finare, eller dagar du inte orkar? Ni bestämmer, ni är ju läsarna!

♥ Lägg fram kläder kvällen innan så har ni bara något ni kan snabbt ta på er dagen där på.
♥ Du behöver inte ha jätte mycket dyra kläder för att få det snyggt. Du kan ha det enkelt med finare skor, väska eller smycken. Du kan ju alltid sminka eller fixa håret mera än vanligtvis!
♥ Mössor, hårband, vantar och halsdukar är riktigt snyggt nu i höst till både jeans och skinnjacka. Pröva med det!
♥ Använd allt ni har! Även om ni hittar en ful topp kan ni göra den snygg om ni matchar den rätt!
♥ Våga. Om du vill sticka ut måste du ju ha på dig saker även om alla andra inte tycker det är snyggt!
♥ Tänk på när ni köper något. Kommer jag använda det, har jag en liknande, eller är det värt pengarna?
♥ Kolla inspiration i tidningar, modesidor, klädhemsidor, folk på stan och dina kompisar. Du kan få mycket jobb med dina kläder!
♥ Städa undan lite bland dina saker så du hittar allt du kan använda. Lägg inte undan något. Allt är viktigt!

Skinnjacka: H&M // Skjorta: Lindex // Byxor: Cubus // Skor: DinSko
Väst: BikBok // Jeans: Cubus // Linne och halsduk: GinaTricot // Väska: Accent // Converse
Tröja: Cubus // Kjol: GinaTricot // Skor: DinSko
Skjorta: GinaTricot // Shorts: BikBok // Väska: Accent
Skjorta: Cubus // Tröja: GinaTricot // Skor: Scorett

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0