I WANT TO HIDE A WHILE BEHIND YOUR SMILE

Blouse From Veromoda.Se, Shorts From Http://Coalnterryvintage.Com/
Nej usch, blogg.se och internet är segare än segast så jag kan tyvärr inte göra mycket åt det. Har iallafall duschat och käkat lite snabbt. Stockholm imorgon som jag sa! Ska dra runt i alla affärer och kanske hänga med mina päron till Allsång på skansen. Tredje året nu (isåfall) hmh... Tar ju självklart med mig kameran så bilder kommer! :) Ska kolla lite outfits och annat nu ikväll hade jag tänkt, det kommer regna imorgon! Blä för det. Om det här vill funka så gör jag tidinställda! Annars får ni ha det superbra för det ska jag ha. Så hörs vi snart igen! Ska se film nu innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0