SPAIN



Live fran Spanien. Hej pa er, dagarna har har varit soliga fast jag har faktiskt inte lyckast bli sa brun eftersom det har regnat (ocksa). Saknar Sverige for sangarna ar bedrovliga och mina fina vanner har en stor plast i mitt hjarta. Och ni sitter dar hemma.. Har solat, badat, atit gott och shoppat en hel del. Gardagen spenderades i en mysig by och idag hade vadret nagot bra att erbjuda da vi akte till Aqualand. Akte allt - till och med det pa bilden. Feels good! Imorgon ska vi pa marknad och pa onsdag lamnar vi detta underbara, ska forsoka pressa lite innan dess!

Nar jag kommer hem visar jag bilder och annat, som shopping och outfits. Nu ska jag mysa vidare har och dricka lite mer av miina CocaCola, life feels good dudes!


Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0