TONER

När jag har checkat massor av bloggar jag läser har jag alltid tyckt att det har varit något snyggt i bilderna - tonen i dem. Vet att Sofia har så och eftersom jag var med henne idag passade jag på att fråga hur hon gjorde sina. Super enkelt! Börja att ladda ner PhotoScape och så trycker du upp det. Därefter så väljer du ''redigerare'' av alla förslag. Tryck upp en bild i någon mapp du vill ha och välj tryck på ''filter'' som står en bit ner. Då kommer det upp massor av förslag och då tar du ''filmeffekt'' (den kommer upp två gånger) och så blir bilden något annorlunda, du kan välja ljuset på tonen också.

En bild på effekten jag gillar:



Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0