ABOUT YOU NOW

hej och verkligen förlååååååt för den kassa update. men vädret är på 30 grader och dom 2 senaste dagarna har jag vart ute med hanna och hennes familj och spelat boll, solat, badat och ätit massa gott! så bloggen går faktiskt i andra hand. dock borde jag sitta i läxboken men det tar jag igen på måndag eller något sånt! ska iallafall sticka iväg till josefin och vara där idag. chilli' vid hennes pool hoppas jag på! så ska bara packa i lite biknis och sådant. tror denna lördag avslutas med pizza och mys för hennes päron är inte hemma idag. så då kan man ju ha en trevlig kväll, eller hur? skulle bara höra av mig, kram



Kommentarer
Postat av: melisa

åååå så jävla snygg!!! :* <3333

2011-06-04 @ 14:56:32
URL: http://mnokic.blogg.se/

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0