FJORTIS TIDER

Hej på er! Ska ta dagen från början. Skulle gå ut och ta bilder och så ställer jag min fina kamera på ett smalt smalt räcke och bum så flyger den i marken och går sönder vid linsen så jag har verkligen vart arg och ledsen hela dagen! Men nu är det problemet löst. Så jag är på fötter igen..

Åkte och klippte mig med mamma vid halv 7 tiden, slingade och toppade som vanligt. Känns som jag aldrig gör förändringar nu för tiden! Nu till rubriken ''fjortis tider'' skrev jag för att det är den klassiska fotbollsmatchen mellan eleverna i åk 6 och lärarna imorgon. Vi är utklädda och dom har sina fula matchdressar på sig. Känns inte bra alls måste jag tala om för er! Våran gympa lärare spelade i IFK och alla unga killar spelar fotboll nu. Det luktar torsk för oss, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa hur det vart! :D

2011-06-14 @ 07:42:27

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0