YOU WANT MY LOVE, YOU WANT MY HEART



Hej på er! Nu sitter jag vid en dator så nu kan jag äntligen slänga in ett inlägg till er! Igår blixtrade och regnade det verkligen supermycket. Vi skulle ut och träffa några lirare men det blev tyvärr inte så för vi vågade oss inte ut. Hade jag haft systemkameran med mig hade jag knäppt massa bilder! Hela Norrköping låg under alla blixtrar och dunder.

Och idag är det söndag ''ta hand om sig själv dagen''! ;) Men den dagen fick vara igår för oss istället. Vi nopprade och färgade ögonbrynen och tog vi choklad face mask. Ska iväg och kolla när Hannas syster Tilda kör fotboll i Smedby! Lugn och skön söndag.



Dagens låt!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0