LIFE FEELS GOOD

det känns ganska så bra just nu! det är nämligen så att jag bara har roligheter framför mig! :D
23 maj fyller bror min år, då ska vi fira honom såklart, den 25 maj fyller jossan år och då ska jag dra på ifk med henne, innan det är det kvillingespel i skolan, den 26 maj är det gröna lund med klassen som gäller och dagen efter (27) är det alltså ledigt. sen den 28 maj, då är det min födelsedag och då är det lördag. sen blir det en söndag som kommer och jag känner mig bara på bra humör! :) har ingen ångest över skolan eller så. dock är det ganska mycket på G och språng just nu men det fixar jag. inte alls länge kvar tills sommarlov heller. och imorgon en helt vanlig torsdag sover jag hos hanna! life feels good.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0