RUN FOR YOUR LIFE

hej på er! har vart en riktig underbar dag, massa med värme + kort. drog ut på en spring runda med eve och stannade till vid sjön, där så tog vi ett fotbad och tänkte faktiskt plurra i. men sen såg vi en fet stor padd jävel som flöt runt där.. det var riktigt äckligt. stannade vid yxbacken och tog massa kort med min iphone, inte världens bästa bilder menmen! det var sjukt underbart, så jävla roligt för första gången! hade ju mitt trevliga sälskap evelina och så fläcktade det svalt! :D ska fortsätta såhär nu, hade samtalsämnen mellan A-Ö. så då lixom glömmer man bort det jobbiga! smart va? ;) musik till det med!
nu när jag är hemma från allt så tänkte jag visa er ett paket jag fick idag, outfits och annat. så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0