NU HAR JAG PIERCAT NAVELN

Har fått lite frågor om vart jag tog osv. Så tänkte ta allt här nu! Jag tog på ett ställe som heter ''House of pain'' som ligger vid Ica strömmen i Norrköping. Det finns en TATTOO affär där och det var där inne som jag piercade mig! Det kostade 500 :- och personalen var jättetrevliga och bra. Fick dock inte välja pärla själv och jag var tvungen att ringa och beställa tid och ha med förälder. Jag ska tvätta den i varje dusch och använda plåster på den och om ca. 3 månader får jag byta ''kulor'' men inte själva staven. Tyckte det brände lite men det är värt det! Har ni någon/några andra frågor är det bara att ni kommenterar. Hoppas ni vart nöjda med svaret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEt belv grymt snyggt . Vill också ha . Men snyggt var det . :)

2011-08-25 @ 19:32:01
URL: http://jeeanetteviktoria.devote.se
Postat av: Hihi

fin mage!

*runka till*

:)

2011-08-26 @ 13:44:28

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0