BYE BYE SWEDEN HELLOOO SPANIEN

Godmorgon solstrålar! Håller på att packa i det sista här för fullt, ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig i solen om ett tag. Vid halv 5 åker vi till flygplatsen och då vidare till Spanien, 5 mil utanför Alicante för er som ville veta det! Är borta i en vecka och jag lovar er massa bilder och annat när jag kommer hem! Det ploppar upp 2 inlägg om dagen så ni kan ju kika in ändå, helt dött blir det inte. Om planet störtar eller annat så vill jag säga att jag älskar er alla mina vänner. Och min familj såklart! ♥

Gårdagen spenderades i Ågelsjön på dagen, skit mysigt men varmt som fasiken! Senare på kvällen drog vi hem och badade i Josefins pool. Sjukt vad vi tre har kul alltså, dök för det mesta över pool-kanten. Det gjorde de ju inte bättre att vi var nakna på överdelen så Hannas syster fick en chock när hon trilla förbi, haha!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0