I'M BEAUTIFUL IN MY WAY, CAUSE GOD MAKES NO MISSTAKES

David Guetta feat. Jennifer Hudson - Night Of Your life

Bästa Guetta! Kärlek till han, eller vad säger ni alla läsare? Slutsnackat om honom. Kom hem från innebandyn för ett jäkla bra tag sedan. Har hunnit tittat runt här lite, käkat, duschat och glott Idol. Så såg min roliga kväll ut. Hoppas ni har haft det roligare säger jag bara! Ska ner och koka lite te och lägga mig i sängen. Mår inte alls bra, förkyld och ont i huvudet. Men ska försöka ta hand om mig själv lite mer. Imorgon blir det hur som helst skolan och sen direkt till stan med mina bruttor Selma och Sofia. Ska bli hur kul som helst! Efter det är det lagfoto och annat så min dag kommer va fullbokad. Vi hörs mer imorgon älsklingar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0