3 SÄTT

Stickad | Monki | Jeans | BikBok | Väska | Accent | Örhänge | JFR | Converse
Stickad | Monki | Shorts | BikBok | Örhänge | JFR | Ring | Cocoo | Låga converse
Stickad | Monki | Skjorta | GinaTricot | Ring | JFR | Tygpåse | Tshirtstore | Boots | Din Sko

Enligt mig så skulle jag bära den första outfiten som den är, snygg men enkelt. Den andra skulle jag stoppa in tröjan lite hängigt och den tredje skulle jag ha den stickade över skjortan med kragen fixad och fin. Skjortan skulle ju självklart vara lite längre, ett par boots på det och lite snygga saker till! Om man inte bara vill ha skjortan kan man alltid ha vita korta cykelbyxor under så syns inte rumpan eller framdelen om tröjan på något sätt skulle flyga upp. Klart.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0