1 JUNI

ser ju för halvtaskig ut. vi har iallafall köpt godis och snattat med en pepsi från hannas mamma och det roliga, haha. är att du malin läser detta! ;) förlåt, men hanna sa att det var okej! du får en ny annars, lovar dig!
ska iallafall ut och fotta med min nya systemkamera. grymt nice. dock ser jag ut som en guttaperka, men äh, det kör vi på! har även sett att mamma har inhandlat svarta converse och så fick jag världens världens finaste väska idag! tack mamma, du är grym!
hanna löfberg, jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: alva

har nu bytt till devote och ni hittar mig på www.alvaglad.devote.se ! :)

2011-06-01 @ 22:04:57
URL: http://alvaglad.devote.se
Postat av: Anonym

vaddå kollar hannas mamma din blogg?:D kram!

2011-06-02 @ 11:03:31
Postat av: beabbus

JAG MÅSTE GE DIG DIN PRESENT SNART :O<3

2011-06-02 @ 13:22:07

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0