GENOM SKOG, MARK, ELD OCH VATTEN

Hellu you! Klockan börjar ticka sig framåt och solen skiner i Norrköping idag, härligt! Har fixat lite saker på Ingelsta idag med mor. Jag bytte ut min ring som gick sönder (duvan, om ni kommer ihåg den?) och så köpte jag nya brillor, 3 st eftersom jag råkade knäcka sönder mina vita. Haha. Jag känner att det här inlägget handlar om saker jag tar sönder? Mormor sitter iallafall i bilen så vi ska ta oss i kragen och åka bort till ett jättemysigt ställe nära oss och käka massa god mat eftersom hon blir hela 76 år imorgon!

Tack till Selma Magnusson och Sofia Axinder som har fixat header och design till mig. Ett stort tack till dom! Läs deras bloggar, så grymt snygg modeblogg kör Selma på och Sofia tar fina bilder med hennes system! Love it.

Kommentarer
Postat av: selma magnusson

hihi, tack för länken stumpan! :* <33333333

2011-06-26 @ 13:16:00
URL: http://inspirationbrides.blogg.se/
Postat av: sofia

hihi, lungt :*

puss, tror jag kunde ses i veckan också! <3333333

2011-06-26 @ 13:20:51
URL: http://saxinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad står det på headern du har ? <3

2011-06-27 @ 13:39:30

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0