HOW I DO MY NAILS

♥ Börjar med att ta bort det gamla (om jag har något) med en tuss (make up pads) och tar bort det med acceton, finns att köpa i mat affärer och apoteket!
♥ Sedan tar jag det nagellacket jag vill ha på mig, t.ex det blåa ''NAIL POLIS''. Låter det torka i ca. 3 minuter och känner lite om det är torrt. Kom ihåg att måla åt samma håll jämt ut så det inte ser ''korvigt'' ut. Du kan hjälpa till med en topps som du kan göra mönster med eller ta bort nagellack runt om. Sedan avslutar du med ett blankt, så blir det mycket snyggare!
♥ Det är så jag fixar mina naglar. Men om jag vill ha mönster så tar jag ju självklart det efter att jag har målat på det vanliga och avslutar med blankt. KLART!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0