DAG 1 - EN BILD PÅ MIG + 10 FAKTA OM MIG.


- jag kan vara värsta bitterfittan av mig och ångra mig, sen vill jag säga förlåt men då är det försent.
- jag älskar min mamma, pappa och bror (familj) och mina vänner mest på jorden (josefin, josefin, bea, hanna, evelina!) som jag är med ganska ofta.
- jag träffar mina vänner inne i stan för sällan
- jag spelar innebandy i åby f.98-98, där mår jag som bäst!
- jag är singel
- jag är 98, men har vänner som är äldre som jag oftast är med
- musik är det bästa jag vet, dansar och sjunger alltid till låtarna
- idag ska jag till stan med min mamma.
- jag är datanörd
- jag är nästan alltid glad i omgivningen jag gillar, annars är jag sur som f*n

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0