FÖR NÄR VÄNSKAPEN FÖRSVINNER ELLER KÄRLEKEN TAR SLUT

har inte haft tid med mina kära bloggläsare idag! har nämligen shoppat med mamma och valt ut de jag vill ha till min födelsedag. iallafall lite av det, riktigt snygga grejor! tog en fet kebab på det med, hehe.. tur att man sprang sen, de var bare att dra ut med hannisen. har även hunnit hoppa in i duschen och pluggat en del med. sitter och webbar med min höna till bästavän, för rolig är hon! hon tävlar med en kille om vem som är snabbast i duschen, oherre säger jag bara. tur att jag ska sova hos den förluren imorgon! men jag har gjort tidinställda till er. dom veckorna som kommer framåt här är så stressiga med med alla födelsedagar, prov och ja hela tadiluttan. ska visa vad jag köpte och så kommer nästa köp upp imorgon med! så håll utkik.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0