HUR JAG LADDAR ÖVER MUSIK TILL MOBILEN

får ofta frågor vart jag laddar ner min musik till spotify. så tänkte svara på nu! :D

jag laddar ner låtarna från thepiratebay.org. sen måste man ladda ner itunes till datorn också. därefter går jag in på itunes och klickar mig vidare på: 1. arkiv. 2. lägg till fil i bibliotek. 3. sen väljer jag låtarna jag laddade ner från piratebay och så laddas dom ner på itunes. när det är klart och står 100 % på låtarna så kopplar jag in sladden från mobilen till datorn och klickar på musik, där kommer alla låtar och då trycker jag: autofyll. så förs dom in i mobilen och hamnar på min länk i mobilen: ipod. förövrigt har jag en iphone 3 gs. så jag använder den så! här får ni en bild:
sådär ser det ut och bilden är tagen från google.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0