SHARE MY DREAMS EAT MY MIND AND STEAL MY TOUGHTS

hej på er! :d min dag har varit riktigt riktigt bra och för första gången på ganska länge är vädret helt undebart! 26+ grader i skuggan mitt på kvällen! dock så är det ju skolavslutningen för en del här om i sverige imorgon så kanske är det därför?

var iallafall vid lillsjön och tog massa bilder med min nya kamera och så badade vi lite, det var svinkallt, bokstavligt talat haha. men när man pressade i solen någon timme innan så ville man bara hoppa i is. helt sjukt vad sveriges klimat föändras, still may och för några veckor sen snöade det och nu 26 grader och sol! creepy. har plugg och dusch som väntar på mig! mer update på ingång.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0