SOME SAY LOVE

hellu dudiieees. sitter i skolan och slutar om typ en kvart, drar hem till hanna och där då lite. sen ska hon antagligen sova hos mig för idag är det ju friday! wihooo. senare ikväll ska vi träffa freddie, maffe, alle och josefin. vi ska laga god mat och ha det kul! :) sen kanske vi slaggar där med, vi får helt enkelt se. jag tror världen har mer koll än vad jag har faktiskt ;) helgen plus veckan ser fullprobbad ut! seriöst. imorgon är det lördag. som gud säger just nu så ska vi bada och annat skoj. sen sover ju hanna hos mig och det trillar säkert in fler och fler, så jag vet inte hur detta kommer sluta. söndag spenderar jag med josefin (i hope) orkar inte kolla på när hanna rider.. hehe.

i veckan kommer det med bli usel uppdatering, onsdag = kvillingespelen / torsdag = GRÖNA LUND / fredag = ledigt. och lördag, my birthday! tjiihu. så jag hoppas ni förstår!



Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0