SPÖREGN, HUVUDVÄRK OCH PLUGG

hej bloggen. som ni ser mitt hår på första bilden så är det dyngsurt, det till och med droppar (fast dock inte på bilden!) för vädret var helt åt skogen, det spöregna och jag cyklade hem från åby. när jag väl var hemma såg jag ut som en slickad säl, hade en sprängande huvudvärk och började plugga på ett spanskaprov som är om en vecka. jag körde lite engelska då med. försov mig idag igen (en vana nu för tiden (?)) och jag är dötrött. så dagens planer består av plugg, kanske en film, bloggning och såklart de alla gör, duschar äter osv ni vet! så håll utkik framåt kvällen.

Kommentarer
Postat av: me

har du krulligt hår igentligen ?

2011-05-17 @ 21:37:32

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0