WHY?

måste bara säga till er alla, om jag skriver att det blir ''party'' i sommar, har jag då skrivit att jag ska dricka? nej. ni lixom får upp ideer om att jag ska ljuga och va tuff för allting här i bloggen. skrev fel på mina skor, det hängde en lapp där och jag skrev 699 :-. jag tror ni förstod att de skulle stå 599 :-. det är allitd små kommentarer som lixom rullar in här i onödan. egentligen borde jag vända ryggen till det. men det är ganska jobbigt till slut. plus, om ni nu ska kommentera. varför vara anonym?

godmorgon på er! vet att min update har vart den sämsta någonsin. men ska försöka så gott som möjligt idag. hanna gick hem vid 10 och jag hann ta en dusch som jag velat göra i 2 långa dagar nu.. så vad ska mer hända? ska käka, ta på mig och plugga lite. kanske träffar josefin idag, who knows? vi överlevde ju igår med. gubben som hittar på skiten blev ju ganska sådär lagom ägd. här har ni en bild från i somras! glada lilla jag

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0