BIG LIPS

Igår sprang jag in på Style By Tyra i Norrköping och fick syn på detta läppbalsam. Ingen färg alls på det faktiskt, men det är en slags chilikrydda i som är så pass stark att den gör så läpparna blir större. Jag stod där inne med tårar i ögonen och vågade inte prova för tjejen i kassan sa att det skulle göra ont, hon grät sa hon. Då sa Bea: ''Vilma du har ju piercat naveln, kom igen!'' Och då gjorde jag det. Det sticks och bränner på läpparna men det är inte alls så farligt. Sen så blev dom större, faktiskt! Döfränt eller vad säger ni? Det kostade 35 :- också, helt sjukt billigt. Kul att ha hemma lixom, eller vad säger ni? Kan någon gång knäppa före och efterbilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG UT FÖRE OCH EFTER BILD PÅ EN GÅNG !

MÅSTE SE, SKA KANSKE KÖPA ! :D

2011-10-08 @ 15:48:35

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0