NU LEVER DU DITT LIV OCH NU LEVER JAG MITT, MAN MÅSTE TA EN DAG I TAGET OCH SKÖTA SITT

Hej på er godingar! Avgudar att ni står ut med min dåliga bloggning, har faktiskt en sak att skylla på: Internet. A-laget vann iallafall sin match förut med 6-7, dom är helt galet bra. Vårat Åby lag är lixom uppe i Allsvenskan, dra mig baklänges! Käkade hos Löfbergs efter och var där hela dagen innan också. Finns inget bättre, kärlek till hela den familjen! Nu ligger jag i sängen för mig själv. Vad gör jag? Myser. Haha, nej då! Sängen är mysig iförsig men det är ju en annan femma. Pluggar lite och lyssnar på helt underbart bra låtar samt kollar på massa härliga sommarbilder. Varmt säger jag bara. Nej nu blickar vi framåt, vintern nästa. Wiho! Ska snart sova, eller ska och ska. Jag kommer somna. Skolfoto imorgon eftersom det inte blev av förra gången. Hur som helst ska jag uppdatera er bättre när inte internet leker med mig. Detta blev otroligt långt och för att det ska bli lite längre måste jag bara säga att det är mysigt med levande ljus, har massa tända just nu! Dags att sova, sussa gott! XOXO

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0