ALEXANDRA JARDVALL - IDOL 2011

Alexandra Jardvall - The River


Min gamla pianolärare (som är min brors gitarrlärare nu) är faktiskt med i IDOL och jag tycker verkligen ni ska rösta på henne för hon är galet bra! Jag var absolut allra bästavän med hennes systerdotter, vi gjorde allting tillsammans, åkte utomlands, kryssningar, Stockholm, GrönaLund osv osv. Som min egna familj och syster. Och då var även Alexandra med som jag känner väldigt bra! Hon har b.l.a sjungit för kungafamiljer och sjunger även på stora båtar. Hon bor bara några hus förbi mig, häftigt! Hittade dock inte hennes klipp från IDOL på YT, men jag hittar massa andra. Men hon heter hur som ''Alexandra Jardvall'' och finns säkert inne på TV4as hemsida. Kom igen nu Sverige, rösta på!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0