DAGENS FRÅGA

vilmuur vart köpte du din jeansväst? Jag bara måste ha en egen, kanske inte exakt samma som din men vet du nån stans där det finns helt vanliga jeansvästar? puss på dig! :*

Svar: Jag köpte min jeansväst på BikBok för ett ganska bra tag sedan. Det finns ju lite jeansvästar överallt. Iallafall på hemsidorna. Monki och BikBok har eller har haft det vet jag. Modekungen har en här (klick). Sen har du ju den du själv har skrivit om på din blogg som är dödligt snygg (inlägg här). Sen har jag sätt en jeansväst med nitar på ryggen inne på Nelly och en med nitar över hela sig på Sisters. Där har du ju lite förslag! Annars kan du ju bara ta och köpa en vanlig jeansjacka och klippa av ärmarna. Det blir dötufft om den är stor och är lite sliten (eller så syr du bara in den så ser den ut som en riktigt ''väst'').

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0