TÄNK OM VÄNNER VAR SOM PENGAR, DÅ KUNDE MAN LYFTA UPP DOM MOT LJUSET OCH SE VILKA SOM VAR ÄKTA

Vilken jädrans träningsvärk jag har! Man är ganska trött efter gårdagens matcher. Tre stycken som gick helt okej faktiskt! Slapp lördag senare på kvällen med Hannis och Bea. Slapp söndag också för den delen. Men nu är det dags att ta tag i det. Josefin kommer hit så ska vi plugga på och dra upp till sjön för att hämta vatten. Alltid i sista sekund. Men. Det är bara mig själv det går att skylla på så jag får faktiskt ta och röra på benen ut i det härliga (läs:regniga) vädret och hämta det där j*vla vattnet. Skönt med en promenad iallafall! Det är så min söndagskväll kommer se ut. Hoppas ni har roligare!

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0