HANNA VICTORIA LÖFBERG ♥ ♥ ♥

Idag är det inte en vanlig dag, för idag är det Hannas födelsedag. Hjärtat, jag hoppas du får det hur bra som helst på ditt träningsläger för du har kämpat dig dit och du är värd att vara där. Få fina presenter och många grattis kramar. Du är så speciell för mig, du är den ända i min närhet jag trivs med och litar på.

Den 5 augusti 1997 hände det något stort. En liten bebis föddes och har växt och blivit en vacker ungdom som snart blir kvinna. Du och jag föralltid genom eld och hav. Du är min allrabästavän och jag älskar dig mest, utav allt.

För ett år sen var du ingenting för mig - men nu är du hela världen.

Kommentarer

Kommentera här snygging!:

Namn:
Kom ihåg mig? Din epost ser bara jag

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Komentar:

Trackback
RSS 2.0